خخخخخخخخخخخخخخخخ
 
خنــــــــــــــــــده khaaaaaaaaaaaandeh
 
 
یک شنبه 18 بهمن 1394برچسب:, :: 12:22 ::  نويسنده : مـــــــرجان خانم

مامانم : پسرمون شام نخورد .. خاک به سرم .. حتمأ معتاد شده ..! بابام : نه بابا حتماً بیرون یه چیزی با اون دخترا کوفت کرده … و هیچکس ندانست من هیچوقت کوکو سبزی دوست نداشتم!!

.

.

.

آقــا واقعـــاً مــن مــونـــدم ! جمعیـــت دختــــرا ایــنــقــــد زیـــاده .. پــس چــرا شمـــاره شــانـسـى میــگیــرى هــمـش پـســر جــواب میــــده؟!

.

.

.

باید تو چشم اونایی که واسشون کاری میکنی اما تشکر نمیکنن زل بزنی بگی :

وظیفم نبود، لطف کردم !!

.

.

.

خداییش لذتی که تو سواری بر خر شیطون هست تو سواری لامبورگینی نیست :دی)

.

.

.

دقت کردین وقتی حقیقت رو می دونین،گوش دادن به دروغای طرف مقابل چقدر لذت بخشه؟!


نظرات شما عزیزان:

Adder
ساعت15:13---19 بهمن 1394
سلام
کار فرهنگی خوبی رو دارین انجام میدین
به وبلاگ من سر بزنید
شما می تونید تو صفحه من تبلیغ داشته باشین
بنر اختصاصی در مورد جزئیات بیشتر در ایمیل کامنت بزارید
با تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

سلاااااااااااااااااااااااام به وبلاگ من خوش اومدين من در اين وبلاك فقط ميخوام تا شما رو خوش حال كنم و لبخند رو به لباتون بيارم. اگه خوشتون اومد يا نيومد حتما نظر بديد ممنون ميشم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خنده و آدرس khandeh77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1